четвъртък, 7 януари 2016 г.

Моята мънистена 2015 година / My Beads 2015






Поставих си за цел, през 2016 г. да работя по блога си редовно. И тъй като не съм публикувала нито един пост през изминалата година, мисля, че е добре да ви покажа в един клип какво съм сътворила през това време.





                                     



Това бе година, в която научих много за работата с мъниста благодарение на прекрасни майсторски класове и уебинари, в която добих увереност, работих много и създавах красота и радост за хората.

Благодаря, на всички, които ми се довериха при избора на бижу за себе си или на подарък за близките си! Дано моите бижута ви носят толкова удоволствие, колкото изпитвам аз при изработването им. 


Благодаря и на тези, които с поръчките си ме провокираха да усвоя нови техники и да използвам въображението си!
Приятно гледане!




Няма коментари:

Публикуване на коментар